Monday 20 February 2012

uppps !! Kau tak rase , kau tak luah kan (:

FEEL ,, LET IT GOO LAHH  damn !!

aku memang tengah rasa sesuatu nie , fell like aku akan kehilangan semua , when ? tak tahu , Yaa aku akan kehilangan semua ,aku sayang kau , tapi kau ader perasaan sama ? pastinya tak . Soory lah kalu aku cakap yee , mulut kau manis,aku memang tergoda , tapi hati kau tak sama dengan apa yang kau cakap , mybe itu kau kod , aku tak tahu , tanyer hati lahh kawan ,aku bukan mengalah tapi aku tak sanggup perlahan lahan hati aku neyh macam kene hiris bler aku terus ingatkan kau , tapi aku create entry neyh kali neyh memang khas nak luah kat kau , aku tahu kau bacekan , sebab aku tak tahu mybe dah tbe masenya aku nak pergi , smpai bler pon hati aku akan still sedih , kecewa dengan situasi mcam neyh , i fell sooory to u FRIEND ;( . aku can't with u anymore . n for others i would say GOODBYE :( . decision dah buad . hope u acept it oke :)


mybe sebelum neyh aku pernah bagitahu kau , aku penah nak buad suatu kerja yang gler , aku nak pergi hidup kau kan , hidup semua orang , aku nak jauhkan diri aku dari korang sume , n aku rase aku nak buad bende tuu skrang , aku rase oke ape kalau aku buad bende tuh , sebab sooooryy too say hati aku memang terlalu sakit snagat , aku dahh tak tahan . Oke ! atcually , last other 2days later aku mimpi kau lahh , aku memang rindu gler tak tahu kenapa , aku feel mcam kau ade selalu ngan aku mcam before neyh , aku rindu :( . tapi aku tak sanggup nak luah , dengan apa sebelum neyh penah kau buad kat aku , aku simpan , aku tak nak tagih semua tuu , aku bukan muka tak tahu malu , tapi hati jepp , mane lah boleh tipu , kalu boleh aku tak nak pon sayang kau sangat-sangat lahh dalam hidup aku , tapi semua anugerah tuhan , aku terima :) that before neyh kau rase , '' ouh ! dea boleh lah tuu lupekan aku , mybe dah bahgia dahh tuu '' BUT , atcually is my answer is NOO , kau salah wey , every a single moments aku spent everyday of my life to thingking about u , kau TAHUU TAKK ?? tapi right now is getting become far . KAN ?? aku tak tipu perasaan aku . kau lali semua neyh , pergi dan datang dalam hidup aku smpai aku sendri tak mampu nak lupakan kau lagi waktu neyh . aku sedar :( . aku post lahh mcam2 kat pesbuk tuh , nmpak mcam aku terlau bahgia , tapi setengah dari hati yang still mybe kat kau (tak tahu lah ntah mana ntah kau buang) still lahh weyy kecewa , aku takkan tunjuk kat orang , tuh bukan aku , kau pon tak tahu ape aku rase kan , neyh yang aku dah buad keputusan neyh . kau tolong terima ea :(

LUPEKAN LAHH DHAYA KAU BOLEHH DOE !!! 
yaa , kata semangat , aku taknak hidup dengan terus dibelenggu suatu mimpi yang tak sanggup aku nak tahan lagi , aku nak free n ever free ngan perasaan neyh , aku akan tinggalkan kau untuk mulakan sesuatu yang baru , aku memang kecik hati , kau pikir lah sendri , kadang-2 kte perlu kejam dengan persaan kite kan , kite pon perlu bahgia macam orang laen kan ?? BETOL TUU , kau still simpan , alah dhaya dea tak tahu pon , dea bukan nak balas perasan kau tuh , tak der makneyer lah , dea mybe sayangs , tapi tak sama mcam kau sayang dea , yee , aku tahu kita tak boleh pakse hati orang untuk sama dengan hati kte sendri , aku just suke orang hargai aku dengan semua aku buad ,bukan tunjuk baek kat orang baru ader yang hargai , tuh bukan lahh wey . aku tak tunjuk baek , tapi tak bayar pon kan nak hargai orang , yaa ! aku mybe tak HUNDRED PERCENT lagi bole bace hati kau kan , yaa aku bukan semuanya , aku sedar tuu wey , tapi tolong pergi , dan aku pon akan pergi , even kau cakap aku hapee pon , tuh insyallah tak kan patahkan semangat aku , kau dah terlalu mulia dengan hati kau dhaya , smpai orang pijak-2 kan mane boleh , tapee better kau pergi dhaya , kau boleh , kau kene lepaskan dea sebab kau sayang kan , soo lepaskan lah , kaloo dea jodoo , mesti tuhan pertemukan lahh . INSYALLAH :) 

memang lahh tak sanggup kan :: I DON'T WANT TO LOSE U :: 

i had two chances , but i failed them both 
i told u I would , then i failed u again 
OMG what it wrong to me , i cannot anything right :(
i try to talk to you , but i could'nt be through ... to u .. hmmm
Now what im going to do , haaa ??
u say that u not hate me , but u still love like me too 
but are LIAR !!
im sory that im stressed you :(
Im sory for all i have done too u after this
the TRUTH is , i don't want to lose u again but FRIEND i must do it to u !

SOMEDAY YOUR HEART WILL JUST LET HIM GO ! 

tak payah FRIENDORDINARY SANGAT lahh :|
dah ky boleh LUPE !!
------- FULLSTOP-----

No comments:

Post a Comment