Tuesday 31 January 2012

The Life Must Go Onn :))


The day oF 01 Feb 2012 !!
akuu F-U-C-K tarikh neyh 
urmmmm !! kau tahu tak hatii aku neyh hancurr !!
HANCUR SANGAT !!

---------------
kau daa berubah bie . aku dapat rase semua tuu .
napee kau pergi ?? mna janji kau . aku tagih janji kau tuu .
aku TAK PERNAH LUPA LAA :(
aku selalu sayangkan FRIENDSHIP neyh .
kau tahu aku tak bolee takder kau . 
TAPI KAUU TETAP !! 
aku taa paham doe :(
napee kite tak bole jadi mcam dulu ?? 
aku tak pernah hilang kenangan walaupun sedetik ngan kau bie !!
AKUU SAYANGS KAU SANGATTT :'(
asal kau nak buang semua tuu
berHARGA weyy persahabatan kita neyhh !!
sedar takk kau ??
dengan cara ney kau ingat kau bolee cari ketenangan dalam jiwa kau
tak semudah tuu laa
kau perlukan
SOKONGAN
KASIH SAYANG
kau perluu sume tuu laa
hidup kau akan lebih ceria kalau ada yang menghargai DAN dihargai
--- PERCAYA LAA ---


TAPIIII
seriuss aku rase neyyh !! mati aku tak bole lupee semuanya ngan kau :'(
kau tak pernah tinggalkan aku walaupun sekejap kan sebelom neyh .
napee dye blek pada akuu
kau yg kene korban kan semua neyh ??
aku tak mintak ;'( KAU PAHAM TAK ??
akuu tak bolee LUPEE KAU 
kau tolong jangan paksa HATII aku
!! aku sayangs sangat kat kau !!
(aku harap aku baca IM tuu sume tak betol tentang hati kau pada aku)
aku TERlampau sedeh waktuu ney ;'(
napee kau nak pergi bie ??
napa kau nak tinggalkan semua neyh
kau nak pergii mana bie ??
APA gunaa aku selama neyh kau cakap aku KAWAN MATI kau kalau aku sendri tader time kau susah
aku takkan tinggalkan kau 
biar buruk baik diri kau aku terima sangat-2
aku tak bolee tanpa HATI KAUU bie
aku tak bolee :'(
SUMPAHH aku tak bolee :'(
kau ingatkan semua janji tuu 
aku takkan pernah tinggalkan friendship kte
tapii kenapa kau buad semua neyh
AKU TAK BOLEE TERIMA KAU TAHUU TAK !!
kau takk bolee pegii pis  :'(


TAPI KENAPAA
kau tipuu perasaan kau kan ?? :'(
aku tahu kau sayang aku
aku tak nak kau buad mcam neyh bie
kalau dluu aku setia tunggu semuanya dari kau . napee skrang nye tak ??
HATII KAU DAA BERUBAH KAN ?? 
aku tak sangke LARR wey :'(
napee cara mcam neyh
aku tak HAPPY laa kau tahuu tak ??
aku TAKKAN PERNAH HAPPY laa
akuu memang maraa kau sangat waktuu neyh
sebab aku takkan mungkin dapat lupee semua neyh :'(


ney semua bukan EXCUSE KAU !! 
hatii aku mcam mner ??
kau daa janji kan ? :'(
 -----------

Lirik Lagu Sahabat - Aizat AF5

Song / Lagu : Sahabat by Aizat AF5

Lyrics / Lirik Sahabat - Aizat :

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah


kau tahuu tak aku rinduu tiap kali dengan kau
aku takk bolee lupee laa 
kalau kau tinggalkan aku sekarang takder ape lagi yang aku bolee ingat dan kenang lgi tentang dri kau . 
KAU TAHU TAKK ?? :'(
INBOX MESSAGE kau semua dah padam ! HATII  kau pada aku ney dah hancur !
!! MEMORY DIARY tuu !!
semuanyaa tader lagi pada akuu 
HANCURR HATII AKU BIE DENGAN KEPUTUSAN KAU !!

 
klau kau lepaskan kenangan apa yang kte ader ! 
kau BODOO tahu tak !
kau takkan pernah dapat balek semua tuu
akuu pernah cakap semuanya pada kau duluu kan
aku bukan KAWAN BIASA 
aku sayang kan kau !!
akuu tak bolee pon sampai bilee tanpe kau
walau MULUT berdiam tapi HATII berkata
'aku tetap sayang kau walau kau dah pergi dah'
6years6goo
dah laa TAPEE BIE :'(
setiap yang tuhan uji ada jalannya 
hidup tak sesingkat ney kalau ney dah jalannya aku menolakk takder gunanya 
JANGAN LAFAZ SAYANG PADA SESEORANG TAPI TAK PERNAH ADA NIAT PUN UNTUK MENYANYANGI -nya ;'(

 
--- memories of time spent together still living in you ---
:'(  MR. awesome  :'(

HAFIZ


KALI INI aku menangis bukan kerana aku memerlukan kau, bukan sebab aku nak paksa hati kau, tetapi perlahan-2 aku sedar aku terpaksa belajar untuk biarkan kau pergi lagi ;'(
SEBABYA
soal hati tida undang-2 . soo aku  kene terima laa :(
sesuatu yang aku sayang selama ini pon tiada apa yang manis lg bagi aku selain aku dapat mendoakannya
membezakan masa sekarang dengan masa lau penting sangat kan bie ! keadaan tuu dapat memberi peluang dan ruang untuk bergerak ke hadapan untuk sesuatu yang baruu lepas nie
aku dahh faham semua nie

mungkin kau yang terbaek dan terbaek SELAMANYA ...


--SEKALI YANG KAU LAFAZKAN BERMAKNA BAGI AKU--

 
'Tuhan tunjukkan lah jalan
untuk menempuhi dugaan ini
teman MAAF jika aku memerlukanmu :'(

'Aku tidakkan berdaya
menahan kiranya rasa
kau pergi meninggalkan diri aku
REDHAKANLAH apa yang terjadi
mungkin ada RAHMAT yang tersembunyi :))

 SMILES :))

yaa The Life Mut Go Onn :))


aku takkan pernah mintak kau kembali pada aku lagi kawan
ambillah hati neyh  ♡ 
beri pada dia yang SAYANG kan kau
terima kasih daun keladi ade jodoh kte mesti BERSATU lagi
kau jangan tanya kenapa aku tak bolee terima semua ney dan lepaskan semuanya 
sebab mmg aku  memang takkan  mampu nak lupakan 
walau kau pergi akuu tetap DOAKAN kau :))



Kbhaii  apis :))




























No comments:

Post a Comment