Friday 20 January 2012

---> DILEMMA ♥ :: Aku Dah ta Tau Naa Buad Ape !!

HAPPINESS


I LOVE U MORE THAN WORDS CAN SAYS BABIE !!


Ummm !! aku dalam DILEMMA blog ! blog tlong akuu ey Umm :(

akuu sayangs kan kamuu CAPITAL A n Z !! akuu buntuu :( taa tahu apee ade dalam fkiran akuu skrang . tapii dlam hati ditanyer hanya ader KAMU dan DIA !!
apa yang harus akuu buad ey skrang ??

AWAK



saia sayangs awa !! awa tahu ta ??
taa penah ader niat naa luke kan hati awa sebenarnyer
saia ikhlas ngan hubungan AND cinta neyh !
saia taa brubah pon sbenarnya mcam mner aku  fkirkan tuu
saia stiil BERSAMA AWA  sayangs 
*neyh semua pasal kejadian malam tadi kan awa*
*saia ta der niat pon sebenarnye ! BETOL ! *

saia nak mintak maaf dekat awa .
saia tahu saia tak penah hargai awa lg .
saia mintak maaf sbb saia tak dapat jadi yang terbaek untok awa .
saia tahu awa banyak bersabar dengn karenah saia setiap hari .
awa kol saia kan malam tadi tapi saia tak jawab n WAITING CALL .
hari ney awa langsong tak call saia
dah kenapa ?? awa dah tinggal saia ea ? :(
malam tadi awa suro saia wat pilihan !
saia tak tahu lah awa nak cakap apeee ! saia mintak maaf tak semudah tuh laa awa .
awa saia minta maff ..maff kan saia ..
saia sayangs awa jugakk :'(
saia janji tak abai kan awa lagi k .
- NEVER END -


saia ta mintak apee pon awa ..
saia mintak KEPERCAYAAN jee pada awa sebenarnye
saia ngan capital A taa penah ade hubungan serius selain yang awa tahu
awa tlong laa percayer kan saia sayangs
saia sayangs awa sangat !! 
kate kate awa dah buad saia sedar blek betapa pentingnya awa sebenarya pada saia sayangs
awa UNTUK SAIA
awa CINTA MATI SAIA
awa BERHATI PENYAYANG



MAFF kan saia yee awa 
tak mampu nak hilang semuanya sekarang !! :(
bagi saia mase yang terBAIK untk fkirkan semua neyh 
walaupun AWA dan DIA dihati
tak kan saia pernah abaikan awa lg
itu janji saia awa :(

-----------------------


 
KAU



aku sayangs kan kau CAPITAL A 
mungkin kau ta der ape yang aku rasa tapi aku SANGAT SAYANGS KAN KAU WAKTU neyh !!
kau selamanya bg aku *aku harap harap mcam tuu*
dengan kau aku ta penah rasa loneliness sayangs
*aku sayangs kan kau*
kau memahami aku dan setiap apee yg berlaku kau selalu disamping akuu
aku tak mampu nak lupe saat indah bersama kau :)
kau mengerti lah 
aku taa mampu nak buang perasaan neyh jauh jauh walaupun seketika
kau tahu ta ??
kau TERINDAH
kau AWESOME
kau MENCERIAKAN
kau BAEK
:) indahhhnyaa aiii :)


- KISAH KAMI FRIEND ♥ ORDINARY -






APER NEYH YANG AKU RSA NANTI ??

Umm taa !!!
♥+♥ =

UMMmmmmm CNER yee ??

-----> DILEMMA <-----
1HATI 2ORANG




moga ader jalan penyelesaian nyer nanti kan :)

HOPE ALLAH BLESS ME 

T E N K I U ALLAH

No comments:

Post a Comment